Цікавими та насиченими стали перші дні червня (02.06 - 04.06) для вчителів англійської мови Піщанського району та Студенянської ОТГ, які будуть працювати в перших класах у 2018-19 н.р.

  На базі Піщанського навчально-виховного комплексу "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-гімназія" відбулися тренінгові заняття за програмою підготовки вчителів англійської мови для роботи в умовах Нової української школи, що була розроблена Британською Радою в Україні у співпраці з Міністерством освіти і науки України, видавництвом Кембріджського університету та екзаменаційним департаментом Кембріджського університету.

  Програма пропонує особистісно зорієнтований підхід до освіти вчителів, навчання через рефлексію, використання комунікативних завдань і врахування власного досвіду.Навчання проводила Каритник Інна Григорівна, вчитель англійської мови Бершадської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1, вчитель-методист, яка пройшли відповідну підготовку протягом 2016-2018 н.р., організовану Британською Радою в Україні. Протягом трьох днів слухачі опанували 30-годинну програму, яка включала наступні модулі:

  1. Розуміння учнів.

  • Як вчаться діти.
  • Розвиток розумової діяльності молодших школярів.

  2. Сприяння розвитку вмінь 21-го століття.

  • Усвідомлення ролі вмінь 21-го століття у розвитку дитини.

  3. Планування уроків по новому.

  • Планування очікуваних результатів учіння.
  • Особливості навчання граматики у початковій школі.
  • Особливості навчання лексики у початковій школі.
  • Вивчення мови через гру.

  4. Організація уроку.

  • Використання іноземної та рідної мов на уроці: виправданий баланс.
  • Роль та якість інструкцій вчителя.
  • Взаємодія на уроці.

  5. Інклюзивне навчання.

  • Підходи до інклюзивного навчання.
  • Моделі та стратегії інклюзивного навчання

  Захоплюючими були й теми варіативного модуля: використання пісень та римівок, використання та виготовлення флешкарток, ляльки та маски на уроці, саморобні книжки з малюнками. Завдяки тренінгу вчителі усвідомили роль учителя як фасилітатора учня, навчилися застосовувати ефективні технології навчання мови у комунікативному контексті, добирати навчальні матеріали відповідно до комунікативної ситуації та ефективно використовувати їх.

  Керівник РМО вчителів іноземної мови Дашко Г.С.
  Завідувач РМК Степуленко Д.В.