За два місяці 2016 року у місцеві бюджети Піщанського району надійшло майже 5 млн. гривень

  За січень-лютий 2016 року до місцевих бюджетів Піщанського району надійшло 4959,2 тис. грн.(125,5%) податків і зборів, що на 1576,2 тис. грн. більше минулорічних надходжень. Головними складовими податкових надходжень є надходження податку на доходи фізичних осіб – 2264 тис. грн., єдиного податку – 953 тис. грн., плати за землю – 1282,6 тис. грн., акцизного податку – 316,6 тис. грн. У січні-лютому 2016 року платники податків району сплатили 3310,4 тис. грн. ЄСВ.

   Вчасно подайте декларацію про доходи

  Податкову декларацію про майновий стан і доходи, отримані громадянами у 2015 році, слід подати до 1 травня до податкових інспекцій за місцем реєстрації. Обов’язок із подання річної декларації про майновий стан і доходи виникає у разі: - отримання окремих доходів, з яких при їх нарахуванні чи виплаті протягом 2015 року податок не утримувався; - отримання доходів від фізичних осіб, які не мають статусу податкових агентів (наприклад, дохід від надання нерухомості в оренду фізичній особі, яка не є суб’єктом підприємницької діяльності); - отримання іноземних доходів та ін. Звертаємо увагу, що в період деклараційної кампанії в податкових інспекціях на декларантів чекають і кожному бажаючому нададуть необхідну консультаційну допомогу та роз’яснення.

  Нові можливості при декларуванні доходів громадян

  В рамках кампанії декларування доходів громадян та електронного декларування доходів державних службовців ДФС доопрацювала оновлений сервіс «Електронний кабінет платника» в частині отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків в електронному вигляді. Сервіс доопрацьовано з використанням сучасних Web-технологій з метою забезпечення зручності платників, які бажають отримати відомості про доходи в електронному вигляді. Нагадуємо, що з 01.09.2015 у штатному режимі працює електронний сервіс щодо отримання відомостей про доходи засобами спеціалізованого клієнтського програмного забезпечення в електронному вигляді з використанням електронного цифрового підпису (ЕЦП). Безкоштовно отримати ЕЦП можна в акредитованому центрі сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС (АЦСК ІДД). Запит для отримання відомостей про доходи формується виключно фізичними особами – платниками податків для отримання інформації про себе. Детально ознайомитись з Порядком отримання відомостей про доходи засобами «Електронного кабінету платника» можна на офіційному веб-порталі ДФС у рубриці: Фізичним особам / Отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків у електронному вигляді http://sfs.gov.ua./fizichnim-osobam/vidomosti-doxid. Звертаємо увагу, що відомості про суми отриманих доходів та суми сплачених податків в електронному вигляді надаються за останні три роки (по квартально), відомості за останній звітний період (квартал) надаються через 60 днів після його закінчення. Також повідомляємо, що засобами електронного сервісу «Електронний кабінет платника» найближчим часом буде надана можливість підготувати, заповнити та надіслати декларацію про майновий стан і доходи фізичних осіб.

  Затверджено перелік засобів, товарів (робіт, послуг), сума благодійної допомоги для закупівлі або у вигляді яких не оподатковується податком на доходи фізичних осіб

  Постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 р. № 112 затверджено перелік засобів, товарів (робіт, послуг), сума благодійної допомоги для закупівлі або у вигляді яких не оподатковується податком на доходи фізичних осіб. Зазначену постанову прийнято відповідно до абзацу другого п.п. "а" п.п. 170.7.8 п. 170.7 ст. 170 Податкового кодексу України та оприлюднено на Урядовому порталі. Згідно з нормами Кодексу (п.п. 170.7.8 п. 170.7 ст. 170) не включається до оподатковуваного доходу благодійна допомога у будь-якій сумі (вартості), що: надається благодійниками на користь учасників бойових дій або членів їх сімей (ці особи визначені абзацом другим п.п. «а» п.п. 165.1.54 п. 165.1 ст. 165 Кодексу); отримується благодійниками - фізичними особами – волонтерами (такі особи визначені п.п. «б» п.п. 165.1.54 п. 165.1 ст. 165 Кодексу) для надання такої допомоги на користь осіб учасників бойових дій або членів їх сімей (особи визначені абзацом другим п.п. «а» п.п. 165.1.54 п. 165.1 ст. 165 Кодексу). При цьому, така допомога не оподатковується у разі її надання (отримання) для закупівлі або у вигляді спеціальних засобів індивідуального захисту (касок, бронежилетів, виготовлених відповідно до військових стандартів), технічних засобів спостереження, лікарських засобів, засобів особистої гігієни, продуктів харчування, предметів речового забезпечення чи інших товарів (робіт, послуг) за переліком, що визначається зазначеною Постановою.

  З 1 квітня оновлено Податкову накладну

  З 1 квітня п.р., відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 31.12.2015р. № 1307, набере чинності оновлена форма Податкової накладної та новий Порядок її заповнення. Відповідно, наказ Міністерства фінансів України від 22 вересня 2014 року № 957 "Про затвердження форми податкової накладної та Порядку заповнення податкової накладної" з вказаної дати визнано таким, що втратив чинність.

  Про напрями реформи ДФС України та основні пріоритети діяльності

  У ДФС України визначено 4 основних блоки завдань, за основними функціональними напрямами ДФС. У рамках першого блоку фахівці служби працюватимуть над відповідністю діяльності ДФС нормативним та корпоративним стандартам. Пріоритетом тут визначено адміністрування податків та зборів. Другий блок завдань, визначених в ДФС, присвячений розбудові сервісів для платників податків. Так, з січня цього року вже функціонує оновлений «Електронний кабінет платника», який дозволяє працювати з органами податкової служби в режимі реального часу дистанційно. Крім того, запускається тендер для обрання розробника Індексу задоволення платників рівнем якості сервісу, який надає фіскальна служба. Третій блок завдань орієнтований на великий бізнес. Вже відкрито 5 оновлених регіональних Офісів великих платників, в яких передбачається спрощення бюрократичних процедур за рахунок запровадження електронних сервісів, впровадження аудиту в режимі реального часу, запровадження оновленої ризико-орієнтованої системи та відмова від перевірок. У рамках останнього блоку – операційного – розроблятимуться та удосконалюватимуться такі функції як HR-політика, ІТ політика та Комунікаційна політика.

  В.о.начальника Крижопільської ОДПІ Л.С.Сузанська