Як комісія ДФС прийматиме рішення про реєстрацію податкових накладних в ЄРПН або відмову в ній

  ДФС інформує, що Мінфін наказом від 13.06.2017р. №566 затвердив Порядок роботи комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації.

  Вказаний Порядок визначає організаційні та процедурні засади діяльності комісії ДФС, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в ЄРПН або відмову в такій реєстрації, а також права та обов'язки її членів. Додамо, що комісія є постійно діючим колегіальним органом при ДФС, що діє в межах повноважень, визначених п. 201.16 Податкового кодексу та постановою Кабміну від 29.03.2017 №190 "Про встановлення підстав для прийняття рішення комісією Державної фіскальної служби про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації". Комісією розглядаються письмові пояснення та/або копії документів, подані платником податків до контролюючого органу відповідно до пп. 201.16.2 ПКУ, а також висновок контролюючого органу з пропозицією щодо реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в ЄРПН або про відмову в такій реєстрації. Зазначимо, що рішення Комісії про реєстрацію податкової накладної/ розрахунку коригування в ЄРПН або відмову в такій реєстрації складається за встановленою формою, реєструється та надсилається платнику ПДВ у порядку, встановленому ст. 42 ПКУ, протягом 5 робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та документів, які подаються відповідно до пп. 201.16.2 Кодексу. Окрім того, комісія у день прийняття рішення вносить відповідний запис до ЄРПН про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування або відмову в такій реєстрації. Довідково повідомляємо, що Наказ №566 зареєстрований в Мін’юсті 16.06.2017р. за №752/30620 та є чинним з 20 червня 2017 року у зв'язку з його опублікуванням в Офіційному віснику України від 20.06.2017 №48.

  До уваги платників акцизного податку!

  6 червня 2017 року набрав чинності наказ Міністерства фінансів України №452 «Про затвердження Змін до форми акцизної накладної, форми розрахунку коригування акцизної накладної, форми заявки на поповнення (коригування) залишку пального, Порядку заповнення акцизної накладної, розрахунку коригування акцизної накладної, заявки на поповнення (коригування) залишку пального», зареєстрований в Міністерстві юстиції 16 травня 2017 року за №627/30495. Зазначений наказ розроблено з метою реалізації змін, внесених до статей 231 та 232 Податкового кодексу України Законом України від 21 грудня 2016 року № 1797-ХIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні», а також виправлення деяких колізій в роботі СЕАРП, які було виявлено протягом минулого року. З метою створення комфортних умов для платників акцизного податку найближчим часом оновлені форми акцизної накладної, розрахунку коригування до неї, заявки на поповнення (коригування) залишку пального будуть розміщені на веб-порталі ДФС. На час доопрацювання програмного забезпечення для формування і подання акцизної накладної, розрахунку коригування до неї, заявки на поповнення (коригування) залишку пального, зазначені документи прийматимуться до реєстрації в ЄРАН та СЕАРП за старою формою.

  До уваги суб’єктів господарювання!

  Кабінетом Міністрів України прийнято постанову від 31 травня 2017 року № 377 „Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2010 р. № 1215”. Постановою № 377 внесені зміни до Порядку випуску, обігу та погашення податкових векселів, авальованих банком (податкових розписок), які видаються до отримання або ввезення на митну територію України легких та важких дистилятів для використання як сировини для виробництва етилену, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2010 року № 1215, який розроблено та прийнято на виконання підпункту 229.2.13 пункту 229.2 і підпункту 229.3.15 пункту 229.3 статті 229 Податкового кодексу України. Зміни до Порядку № 1215 вносяться з метою приведення його у відповідність до чинних норм Податкового кодексу України. Законом України від 20.12.2016 № 1791-VIII „Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2017 році”, зокрема, внесені зміни до п. 229.3 ст. 229 Кодексу та розширено перелік нафтопродуктів, які ввозяться в Україну у якості сировини для виробництва етилену без сплати акцизного податку з оформленням податкового векселя, як гарантії її цільового використання. Перелік зазначених нафтопродуктів доповнено: важкими дистилятами за кодами 2710 19 31 01, 2710 19 31 10, 2710 19 31 20 згідно з УКТ ЗЕД; скрапленим газом за кодами 2711 12 11 00, 2711 12 19 00, 2711 12 91 00, 2711 12 93 00, 2711 12 94 00, 2711 12 97 00, 2711 13 10 00, 2711 13 30 00, 2711 13 91 00, 2711 13 97 00, 2711 14 00 00, 2711 19 00 00 згідно з УКТ ЗЕД; бутаном, ізобутаном за кодом 2901 10 00 10 згідно з УКТ ЗЕД. Крім цього, змінами до Порядку № 1215 приводяться у відповідність до норм чинного законодавства назви центральних органів виконавчої влади. Звертаємо увагу, що зміни, внесені до Порядку № 1215, не змінюють механізм випуску, обігу та погашення податкових векселів, авальованих банком (податкових розписок). Прийняття постанови надасть можливість суб’єктам господарювання (які включені до відповідного переліку підприємств, затвердженого Кабінетом Міністрів України) ввозити в Україну нафтопродукти, зокрема важкі та легкі дистиляти, а також скраплений газ, бутан і ізобутан як сировину для виробництва етилену без сплати акцизного податку, з оформленням податкового векселя.

  Сектор організації роботи Могилів-Подільської ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області