Заклади первинної медичної допомоги області уже проходять процедуру автономізації, приєднуються до електронної системи охорони здоров’я «eHealth» та готуються до підписання декларацій з пацієнтами

  Про це говорили під час наради фахівці Департаменту охорони здоров’я та головні лікарі обласних закладів «первинки».

  «З 2018 року заклади первинної медичної допомоги, що автономізувалися, укладатимуть контракт з Національною службою здоров’я. Розпочнеться їх фінансування за новою моделлю. Окрім цього, усі заклади «первинки» підключаються до системи «eHealth», – на цьому наголосила заступник директора Департаменту охорони здоров’я ОДА Надія Марусяк.

  В даний час розроблено вісім медичних інформаційних систем, які працюють у мережі «Електронне здоров’я». Щоб зареєструвати заклад, необхідно створити електронний цифровий підпис керівником медичного закладу, створити робочу адресу електронної пошти, обрати одну із медичних інформаційних систем, які під`єднані до «eHealth», внести інформацію про медичний заклад у відповідні пункти, підтвердити запис електронним підписом, перейти за відповідним посиланням, що надійде на електронну пошту. Також затвердити обліковий запис користувача для керівника медичного закладу.

  «Важливим у роботі в системі «eHealth» є вибір закладом такої медичної інформаційної системи, яка відповідала системі Міністерства охорони здоров’я, інших медичних закладів, службі екстреної медичної допомоги», – наголосила Надія Марусяк.