18 травня 2018 року у прес-центрі ІА «Укрінформ» до Дня Європи, який відзначають 19 травня, Міністерство інформаційної політики України презентувало комунікаційну кампанію «Україна – це Європа».

  Кампанія включає три тематичні соціальні відеоролики та соціальну рекламу у вигляді біл-бордів на тему «Україна – це Європа».

  «За європейські цінності, навколо яких побудована ця комунікаційна кампанія, Україна зараз платить надвисоку ціну. Війна, яка зараз триває на Сході, має перш за все цивілізаційний характер.

  Нашою першочерговою задачею є перетнути цей Рубікон, коли не буде вже вороття до радянських цінностей. Європейські цінності – це не якісь аморфні речі. Це, передусім, верховенство права, свобода слова, гендерна рівність, чисте довкілля, якісна освіта та медицина. І вони повністю корелюються з тими реформами, які зараз впроваджує уряд», - заявила Перший заступник міністра інформаційної політики України Еміне Джапарова.

  За словами завідувачки Сектору з питань європейської інтеграції МІП Людмили Василенко, концепція відеороликів обрана не випадково. «Ми хотіли показати Україну очами іноземців, через призму саме людських емоцій та вражень. Власне, обрано глобальніший масштаб - Токіо, Ріо, Нью-Йорк – погляди з різних куточків світу. Україна щира та рада вітати представників різних культур, просуваючи європейські цінності культурної різноманітності та сучасної крос-культури», - зазначила вона.

  Кампанію на замовлення МІП розробила креативна агенція повного циклу GOODMEDIA, яка входить до ТОП-20 агенцій України за рейтингами Всеукраїнської рекламної коаліції.

  Продюсер агенції Кирило Тимошенко підкреслив, що це перша комунікаційна кампанію, розроблена на основі нового бренду України – Ukraine Now.