Українська агенція Banda, яка є розробником єдиного бренду України Ukraine NOW, та дизайн-студія Republique отримали бронзову статуетку Міжнародного фестивалю «Канські леви». Вони вибороли нагороду у категорії Design lions за брендинг пісенного конкурсу «Євробачення-2017».

  «Нам вдалося зробити дійсно визначний проект. Україна ще ніколи не отримувала «Канського лева» за рекламу та дизайн. Ця нагорода доводить, що український креатив може сміливо конкурувати на світовому рівні», - зазначив співзасновник агенції Banda Павло Вржещ.

  Відзначимо, що це вже друга престижна нагорода українських агенцій - у 2017 році брендинг «Євробачення-2017» отримав нагороду Red Dot: Best of the best в номінації Communication Design.

  «Ця перемога дуже важлива, бо, як ми усі пам’ятаємо, брендинг «Євробачення» на перших порах викликав просто шквал критики. Переконаний, що інша не менш якісна робота агенції Banda - бренд України Ukraine NOW - теж буде збирати призи на міжнародних фестивалях», - зазначив державний секретар Міністерства інформаційної політики України Артем Біденко.

  Нагадаємо, 10 травня 2018 року Кабінет Міністрів України схвалив бренд Ukraine NOW, який був створений українською агенцією Banda в рамках роботи Комісії з питань популяризації України при Міністерстві інформаційної політики.