У Піщанці проведено заходи з легалізації доходів

  Нещодавно у Піщанці відбулося чергове засідання спільної робочої групи з легалізації зайнятості населення. В засіданні прийняли участь перший заступник голови Піщанської РДА Дмитро Денисов, начальник Піщанської державної податкової інспекції Крижопільського управління ГУ ДФС у області Ніна Босовська, начальник Крижопільського об’єднаного управління Пенсійного фонду Наталя Шадюк, головний державний інспектор відділу з питань додержання законодавства про працю, зайнятість та інших нормативно-правових актів управління Держпраці у Вінницькій області Сергій Гаєв, представники районного центру зайнятості, відділу праці, відділу освіти, відділу економіки, запрошені 6 суб’єктів господарювання.

  Мова йшла про важливість нарахування заробітної плати не менше мінімального розміру, встановленого законодавством. Серед іншого з’ясовували причини та наслідки порушення мінімальних соціальних гарантій найманих працівників. Під час зустрічі присутні отримали листівки та інформаційні матеріали «ДФС: детінізація ринку праці». На завершення розмови роботодавцям нагадали, що у разі виявлення неоформлених найманих працівників та порушення порядку виплати їм заробітної плати, законодавством передбачена відповідальність у вигляді штрафних санкцій.

  До уваги громадян!

  Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян» громадяни можуть надсилати до ДФС електронне звернення (пропозиції, зауваження, заяви, клопотання, скарги) виключно на електронну адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. зі своїм підписом, який може бути відсканованим, сфотографованим. Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, відповідно до частини восьмої статті 5 Закону України «Про звернення громадян» буде повернуто без розгляду через десять днів від дня його надходження. Також опрацьовуються електронні звернення громадян, підписані із застосуванням електронного цифрового підпису. Довідково: Відомості про електронну адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. розміщено на офіційному веб-порталі ДФС (sfs.gov.ua) у розділах: «Контакти» за посиланням http://sfs.gov.ua/others/kontakti/kontakti-dlya-podannya-zvernen; «Діяльність»-«Звернення громадян»-«Реєстрація звернень» за посиланням http://sfs.gov.ua/priymalnya-gromadyan/zvernennya-gromadyan/reestratsiya/.

  Змінено порядок реєстрації РРО та книг обліку розрахункових операцій

  З 01 жовтня набрав чинності наказ Міністерства фінансів України щодо зміни до порядків реєстрації реєстраторів розрахункових операцій (РРО) та книг обліку розрахункових операцій. Новації передбачають спрощення процедури реєстрації та застосування РРО. Так, платник матиме можливість здійснювати реєстрацію РРО на підставі однієї заяви (за спрощеною формою) без додатків, яка може бути подана до контролюючого органу у паперовій або електронній формі. Обмін електронними документами між виробником, центром сервісного обслуговування, суб’єктом господарювання та ДФС здійснюватиметься засобами інформаційної системи фіскальної служби. Для впровадження таких спрощень ДФС буде створено та здійснено супровід двох нових реєстрів - Реєстру екземплярів реєстраторів розрахункових операцій та Реєстру центрів сервісного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій. Зміни, внесені наказом, набувають чинності у два етапи. Так, з 1 жовтня: - здійснюється за спрощеним порядком ведення книги обліку розрахункових операцій (книга ОРО)/журналу використання РРО з купівлі-продажу іноземної валюти. Суб’єкту господарювання вже не потрібно підклеювати щоденні фіскальні звітні чеки (z-звіти) та вести облік ремонтів; - щоденні фіскальні звітні чеки (щоденні z-звіти) зберігатимуться в електронній формі; - реєстрація, застосування (зберігання) книги ОРО на РРО, розрахункової книжки (РК) здійснюватиметься за бажанням суб’єкта господарювання у разі прийняття ним рішення про те, що у випадках виходу з ладу РРО або відключення електроенергії проведення розрахункових операцій не здійснюється ним до моменту належного підключення резервного РРО або включення електроенергії; - перереєстрація РРО/книг ОРО у разі зміни даних щодо суб’єктів господарювання, які зазначаються у реєстраційному посвідченні/книзі ОРО та пов’язані з перейменуванням районів у містах, вулиць тощо, здійснюватиметься на підставі заяви без додатків; - суб’єктам господарювання та їх представникам, які здійснюють операції з купівлі-продажу іноземної валюти, забороняється здійснювати валютно-обмінні операції у пунктах обміну валюти в разі виходу з ладу РРО, відсутності резервного РРО або тимчасового відключення електроенергії. Решта змін, передбачених наказом, набуває чинності після набрання чинності наказу про затвердження порядків ведення реєстру екземплярів РРО та реєстру ЦСО. У ньому, зокрема, мова йде про: - реєстрацію РРО, книги ОРО на підставі однієї заяви про реєстрацію РРО без додатків, у т.ч. поданої в електронній формі; - обмін документами між ДФС та ЦСО у вигляді електронних повідомлень щодо резервування фіскального номера РРО, опломбування РРО, укладання договору про технічне обслуговування та ремонт РРО, а також акта введення в експлуатацію РРО; - надання права підпису реєстраційної заяви, заяви про реєстрацію книги ОРО та журналу про використання РРО отримання реєстраційних документів представнику суб’єкта господарювання; - оновлені спрощені форми документів, які передбачені Змінами.

  Щодо витрат по нарахуванню роялті

  Державна фіскальна служба України листом від 12.10.2018 року №31825/7/99-99-15-02-02-17 надала роз’яснення з питання коригування фінансового результату до оподаткування платником податку на прибуток підприємств у разі нарахування роялті, якщо таке нарахування здійснюється на користь інститутів спільного інвестування, надіслане Міністерством фінансів України листом від 11.10.2018 року № 11210-09-5/26481.

  Зміни в оподаткуванні ПДВ експортних операцій олійних культур

  Набрав чинності Закон України від 22.05.2018 №2440-VIII "Про внесення зміни до підрозділу 2 розділу XX "Перехідні положення" Податкового кодексу України щодо деяких питань оподаткування податком на додану вартість операцій з вивезення за межі митної території України олійних культур". Законом доповнено пункт 63 підрозділу 2 розділу XX "Перехідні положення" Податкового кодексу України абзацом четвертим, відповідно до якого на операції з вивезення за межі митної території України в митному режимі експорту сільськогосподарськими підприємствами - виробниками соєвих бобів (товарна позиція 1201 згідно з УКТ ЗЕД) та насіння свиріпи або ріпаку (товарна позиція 1205 згідно з УКТ ЗЕД), вирощених ними на землях сільськогосподарського призначення, які перебувають у власності таких сільськогосподарських товаровиробників чи в їх постійному користуванні або використовуються ними на правах оренди (суборенди) чи емфітевзису, не поширюється режим звільнення від оподаткування податком на додану вартість. Тобто, з 01.09.2018 зазначені операції підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою. Відповідно по зазначеним операціям у платника податку не виникає обов’язок нараховувати податкові зобов’язання, відповідно до пункту 198.5 статті 198 Кодексу, та зберігається право на декларування бюджетного відшкодування.

  Начальник Крижопільського управління ГУ ДФС у Вінницькій області ) Л. СУЗАНСЬКА