Сьогодні, 26 жовтня, під керівництвом голови райдержадміністрації Олександра Крижанівського, відбулося засідання колегії райдержадміністрації. В засіданні взяли участь члени колегії, голови сіл та селищ, секретарі та бухгалтера сільських, селищних рад, керівники організацій та установ району, начальники відділів, управлінь райдержадміністрації.

  Голова райдержадміністрації озвучив новий склад колегії Піщанської районної державної адміністрації, ознайомив присутніх з порядком денним колегії.

  По першому питанню – «Про виконання зведеного місцевого бюджету за 9 місяців 2018 року» слово для виступу було надано начальнику фінансового управління райдержадміністрації Т. Студенянській. Студенянська Т.Г. повідомила, що за 9 місяців 2018 року зведений бюджет району виконано на 112,5 % при плані 40250,086 тис.грн. надійшло 45264,289 тис.грн.

  Загальний фонд виконано на 110,1 % (план 38923,733 тис.грн., факт 42846,237 тис.грн.). Найбільший рівень виконання планів за 9 місяців 2018 року по доходах загального фонду (без трансфертів), затверджених місцевими радами із змінами по бюджетах: с. Городище – 123,7 %, смт.Піщанка – 114,6%, с. Миролюбівка – 114,5% плану на 9 місяців.

  Видаткова частина загального фонду бюджету району за 9 місяців 2018 року здійснювалася в межах запланованих асигнувань.

  За 9 місяців 2018 року по зведеному бюджету проведено видатків в сумі 136571,359 тис. грн., що становить 91,0 % плану на 9 місяців з врахуванням змін (заплановано 151365,375 тис. грн.,) і збільшились проти відповідного періоду минулого року на 14678,359 тис. грн. або на 12,0 %. грн. В першу чергу кошти зведеного бюджету спрямовувались на фінансування соціально-культурної сфери, на охорону здоров’я, соціальний захист та соціальне забезпечення, культуру. (Доповідь 1)

  По другому питанню – «Про підсумки соціально – економічного розвитку району за 9 місяців 2018 року» звітувала начальник відділу економічного розвитку та торгівлі райдержадміністрації Н. Аязбекова. районною державною адміністрацією разом з органами місцевого самоврядування вживались необхідні заходи щодо впровадження економічних реформ в районі, забезпечення його прогнозованого розвитку.

  Для досягнення відповідних показників здійснювалися заходи направлені на економічний розвиток по вирішенню проблемних питань в соціальній сфері, наповнення місцевого бюджету, тощо.

  Враховуючи аграрну спрямованість економіки району, велику питому вагу сільського населення, пріоритетним напрямком роботи залишається розвиток аграрного комплексу.

  Робота аграрного сектору економіки в районі складається з двох основних виробничих галузей: тваринництва та рослинництва.

  У структурі посівних площ 2018 року найбільшу питому вагу займають зернові культури – 53% ( 14,5 тис.га), технічні – 44% (11,9 тис.га), кормові культури-3%.

  Станом на 01.10.2018 року поголів'я свиней – 3582 гол., овець – 525 гол., птиці – 15951 гол., ВРХ - 980 голів, в тому числі: корів – 344 гол. Виробництво м'яса худоби та птиці (у живій вазі) склало – 387 тонн, молока – 2152 тонни.

  Середньомісячна заробітна плата за ІІ квартал по району становить 6484 грн.

  Проводиться робота по своєчасному призначенню та виплаті державних соціальних допомог. Станом на 01 жовтня 2018 року державну соціальну допомогу отримує 1418 сімей, що становить 7,1 % від загальної кількості мешканців району, на їх підтримку спрямовано 20404,7 тис.грн., що на 1795,7 тис.грн. менше ніж за аналогічний період 2017 року, або на 8,1 %. Заборгованість по виплатах всіх видів соціальних допомог станом на 01 жовтня 2018 року відсутня.

  Стабільно працюють заклади освіти, охорони здоров’я, культури та спорту, планово проведено роботи по підготовці до осінньо-зимового періоду 2018 – 2019 років.

  Але поряд з позитивними показниками, в районі є ряд проблем і не вирішених питань, над якими потрібно працювати.

  Проблемним питанням залишається покращення стану доріг, роздільний збір твердих побутових відходів, ефективне використання енергоносіїв, тощо.

  Потребує зміцнення матеріально – технічна база закладів охорони здоров’я, культури, освіти, фізичної культури. (Доповідь 2)

  По третьому питанню – «Про готовність господарського комплексу та соціальної сфери району до роботи в осінньо -зимовий період та початок опалювального сезону 2018-2019 років» доповідав завідувач сектору містобудування, архітектури, житлово- комунального господарства та інфраструктури Піщанської районної державної адміністрації Карауш І.М.

  «Про стан здійснення виконавчим комітетом Рудницької селищної ради делегованих повноважень органів виконавчої влади» інформувала керівник апарату райдержадміністрації Ратушняк Л.Ф. Людмила Федорівна зазначила, що перевірка діяльності виконавчого комітету Чорноминської сільської ради із здійснення ним делегованих повноважень органів виконавчої влади, проводилась відповідно до статей 119, 143 Конституції України, статей 11, 76 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», постанови Кабінету Міністрів України від 09 березня 1999 року № 339 «Про затвердження Порядку контролю за здійсненням органами місцевого самоврядування делегованих повноважень органів виконавчої влади», розпорядження голови районної державної адміністрації від від 10 серпня 2018 року № 316 «Про перевірку виконавчого комітету Рудницької селищної ради із здійснення ним делегованих повноважень органів виконавчої влади».

  Проведено перевірку здійснення виконавчим комітетом Рудницької селищної ради делегованих повноважень органів виконавчої влади, визначених статтями 27 - 38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»: в галузях бюджету, фінансів і цін; соцiально-економiчного i культурного розвитку, планування та облiку; житлово-комунального господарства, побутового, торговельного обслуговування, громадського харчування, транспорту i зв’язку; будiвництва; освiти, охорони здоров’я, культури, фiзкультури i спорту; регулювання земельних вiдносин та охорони навколишнього природного середовища; соцiального захисту населення; оборонної роботи; забезпечення законностi, правопорядку, охорони прав, свобод i законних iнтересiв громадян. Аналіз виконання делегованих повноважень показав, що організаційна робота, питання соціально-економічного та культурного розвитку території, дотримання виконавської дисципліни та організації контролю за виконанням документів вищестоящих органів виконавчої влади в цілому здійснюється на задовільному рівні. (Доповідь 4)

  За підсумками колегії прийнято відповідні рішення.