Підсумки роботи за 9 місяців поточного року підбили сьогодні в Пенсійному фонді Вінниччини. Засідання колегії при начальникові Головного управління Фонду області відбулось в онлайн-режимі, що дало змогу залучити до обговорення питань порядку денного та прийняття рішень широку аудиторію працівників.

  Спікери заходу доповідали про основні показники діяльності, організацію роботи Головного управління в зв’язку з централізацією його окремих функцій, обслуговування громадян в умовах карантину тощо.

  Питання щодо пріоритетів діяльності в частині виконання планових показників наповнення бюджету Фонду, пенсійного забезпечення жителів області, фінансування та своєчасної виплати пенсій розкрила заступник начальника Головного управління Марина Єрошенко: «Протягом 9 місяців забезпечено пенсійні виплати455,1 тис.пенсіонерів Вінниччини, призначено 11081 нових пенсій, відмовлено в призначенні 970 особам. Планові показники з надходження коштів, адміністрування яких здійснює Пенсійний фонд, виконано на 118,5%. При запланованих 36,2 млн. грн, до бюджету надійшло 42,9млн грн. Планові показники з надходження єдиного соціального внеску виконані на 88,0%».

  Окрему увагу учасників заходу було сфокусовано на темі електронних сервісів Пенсійного фонду України. Так, досить актуальною в період карантину стала послуга звернення за призначенням пенсії в «один дотик». З 11554 звернень – 3261, або кожне третє, надійшло онлайн. В поточному році повноцінно запрацював сервіс «Електронна трудова книжка». Наразі Головним управлінням оцифровано 2369 трудових книжок.

  Як вплине централізація функцій на процеси призначення та перерахунку пенсій інформувала колег начальник відділу методології та організації роботи із застосування пенсійного законодавства Наталія Яворська.

  Олена Таранчук - завідувач сектору з питань запобігання та виявлення корупції Головного управління звітувала про результати роботи підпорядкованого підрозділу за 9 місяців.

  В свою чергу Голова колегії – начальник Головного управління Фонду у Вінницькій області Олена Корчака наголосила, що пріоритети роботи пенсійників залишаються незмінними: «Ми несемо відповідальн

  ість за формування іміджу Пенсійного фонду, своїми професійними та моральними якостями формуємо його щоденно. Саме тому якісний сервіс є першим пунктом нашого чіткого плану дій». Поза межами порядку денного засідання колегії, працівників Головного управління ознайомили з новим фірмовим стилем Пенсійного фонду України. Логотип, шрифти, колористику, фірмові патерни та ще ряд елементів брендбуку презентувала начальник Відділу організаційно-інформаційної роботи Наталія Таран.

  По завершенню роботи з обговорених питань члени колегії ухвалили відповідні рішення до виконання структурним підрозділам Головного управління.