Гаряча телефонна лінія системи БПД 0 800 213 103

  З жовтня 2015 року фахові юристи приймають дзвінки з різних куточків України, а вже у листопаді минулого року зафіксовано мільйонний дзвінок.

  Функціонування Єдиного контакт-центру забезпечують оператори стаціонарних офісів у Чернівцях та Сумах.

  На початку він створювався для інформування про те, як скористатися безоплатною правовою допомогою.

  На сьогодні за цим номером Ви можете:

  1. Отримати консультацію чи роз’яснення із земельного, сімейного, спадкового, трудового, пенсійного, договірного права, соціального забезпечення тощо.
  2. Дізнатися, як отримати безоплатну правову допомогу.
  3. Дізнатися про роботу гарячих телефонних ліній (контактних даних) відповідальних державних органів та установ.
  4. Дізнатися контактні дані місцевих центрів та бюро правової допомоги.
  5. Повідомити про затримання осіб за вчинення кримінального або адміністративного правопорушення.
  6. Отримати інформацію про партнерські організації (у тому числі недержавні), які надають правову допомогу.

  Так, основним завданням контакт-центру є надання правової інформації, консультацій та роз’яснень з правових питань усім, хто звертається. Найпоширеніші питання, з яким зверталися українці, стосувалися соціальних виплат та пенсій, сімейних питань (розірвання шлюбу, несплати аліментів, розподілу майна подружжя), випадків домашнього насильства.

  Єдиний контакт центр системи безоплатної правової допомоги – це:

  1. Цілодобово.
  2. Зручно (для отримання правової консультації не потрібно відвідувати місцевий центр чи бюро).
  3. Безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів.
  4. На всій території України.

  Якщо Ви потребуєте персональної консультації або отримання додаткової інформації, Ви можете звернутися безпосередньо до бюро, завітавши за адресою: вул. Центральна, 91 (2-й поверх, каб. 5), смт Піщанка, або зателефонувавши за номером (04349) 2 11 30.

  Тетяна Шубенко, начальник Піщанського бюро правової допомоги